ورزشکاران سوادکوه مازندران، زمین فوتبال استاندارد ندارند

رئیس اداره تربیت بدنی سوادکوه:
ورزشکاران سوادکوه مازندران، زمین فوتبال استاندارد ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان سوادکوه گفت: ورزشکاران فوتبالیست سوادکوهی از داشتن یک زمین استاندارد فوتبال محرومند.

فرشید قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به استعدادهای موجود در هیئت‌های فوتبال این شهرستان از تصویب احداث 4 سالن ورزشی سرپوشیده در سفر رئیس جمهوری به مازندران خبر داد و افزود: عملیات اجرایی ساخت این سالن ها به زودی آغاز خواهد شد.
وی ساخت یک سالن اختصاصی بانوان و خانه ژیمناستیک در منطقه شیرگاه و 2 سالن اختصاصی آقایان در زیرآب و پل سفید را از جمله سالن‌های مصوب عنوان کرد و اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث سالن اختصصای بانوان در شیرگاه آغاز شده است.
قدیمی هزینه ساخت هر یک از این سالن‌ها را 250 میلیون تومان اعلام کرد.
وی از پیگیری برای حل مشکل زمین فوتبال در شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: تاکنون 70 درصد مراحل آماده سازی این زمین به پایان رسیده است.
رئیس اداره تربیت بدنی سوادکوه خاطرنشان کرد: 2 زمین فوتبال در دو شهر پل سفید و زیرآب تا دو ماه آینده برای بازی آماده‌سازی و در اختیار ورزشکاران قرار خواهد گرفت.
وی از اجرای طرح ظربتی زمین فوتبال در دو روستای پاشاکلا و بشل این شهرستان خبر داد و یادآور شد: برای اجرای هریک از این طرح‌ها در این دو روستا 41 میلیون تومان هزینه شده است.
به گفته این مسئول، سوادکوه 3 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در 50 هیئت ورزشی مشغول فعالیت هستند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد