حضور 744 فوتسالیست در جام رمضان زیراب

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب سوادکوه با اشاره به افزایش 2 برابری تعداد تیم‌ها در جام فوتسال رمضان، گفت: 744 فوتسالیست در جام رمضان امسال زیراب حضور دارند.

http://s2.picofile.com/file/7121128816/DSC00244.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، ذوالفقار قبادی ظهر امروز در نشست هماهنگی مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان سوادکوه با اشاره به این مطلب که جام فوتسال رمضان زیراب سوادکوه نسبت به سال قبل با کمییت و کیفیت بالاتری برگزار شد، گفت: دریافت تنها یک کارت قرمز و هفت کارت زرد در طول 18 شب برگزاری این مسابقات بیانگر رعایت اخلاق ورزشی در میدان مسابقه بود.
رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب سوادکوه با اشاره به برگزاری فوتسال جام رمضان در سه رده سنی نوجوان و جوان و بزرگسال افزود: سال گذشته جام رمضان تنها در یک رده سنی بزرگسالان برگزار شده بود.
وی از افزایش دو برابری در تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات جام رمضان خبر داد و گفت: 62 تیم در مسابقات امسال در سالن پهلوان رنجبر صفری زیراب شرکت کرده بودند.
قبادی گفت: 744 فوتسالیست در جام رمضان امسال زیراب بازی کزده‌اند.
رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب سوادکوه به برنامه‌های فرهنگی در جام فوتسال امسال اشاره کرد و گفت: برگزاری مداحی و مولودی و سخنرانی مذهبی به همراه قرائت وصیتنامه شهدا بخشی از برنامه‌های ما در این مسابقات را تشکیل می‌داد.
وی از انتخاب چهار تیم برتر رده‌های سنی مسابقات جام رمضان زیراب خبر داد و گفت: فینال این بازی‌ها در دهه اول شهریور ماه برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد