تقویم ورزشی سال ۱۳۸۹هیئت فوتبال شهر زیرآب



تاریخ
مناسبت
عنوان

۱۳۸۹/۲/۲
تاسیس سپاه انقلاب اسلامی
همایش فوتبالیستها

۱۳۸۹/۲/۵
روز ملی خلیج فارس
قرعه کشی مدارس فوتبال
زیر(۱۰-۱۱-۱۲-۱۳)سال


۱۳۸۹/۲/۱۳
---------------------------
چهار جانبه نونهالان

۱۳۸۹/۲/۱۵
---------------------------
شروع مسابقات مدرسه فوتبال

۱۳۸۹/۳/۱۳
روز زن
قرعه کشی چهار جانبه فوتسال بانوان

۱۳۸۹/۳/۱۷
---------------------------
شروع مسابقه فوتسال بانوان

۱۳۸۹/۴/۵
ولادت حضرت علی(ع)وروز جهانی مبارزه با مواد مخدر
قرعه کشی مسابقات لیگ دسته دوم

۱۳۸۹/۴/۲۰
---------------------------
شروع مسابقات لیگ دسته دوم

۱۳۸۹/۴/۱
---------------------------
قرعه کشی لیگ جوانان و نوجوانان

۱۳۸۹/۴/۱۰
---------------------------
شروع مسابقات لیگ جوانان ونوجوانان

۱۳۸۹/۵/۱۷
---------------------------
قرعه کشی فوتسال جام رمضان

۱۳۸۹/۵/۲۱
---------------------------
شروع مسابقات فوتسال جام رمضان

۱۳۸۹/۶/۳۰
---------------------------
قرعه کشی مسابقات لیگ فوتسال

۱۳۸۹/۷/۱۵
---------------------------
قرعه کشی مسابقات لیگ دسته اول

۱۳۸۹/۷/۲۷
---------------------------
همایش پیاده روی فوتبالیستان از میدان امام به مزار شهدا

۱۳۸۹/۸/۱
---------------------------
قرعه کشی فوتبال چهار جانبه پیش کسوتان

۱۳۸۹/۸/۵
---------------------------
شروع مسابقات فوتبال چهار جانبه پیش کسوتان

۱۳۸۹/۸/۲۰
---------------------------
قرعه کشی فوتسال پیش کسوتان

۱۳۸۹/۸/۳۰
---------------------------
شروع مسابقات فوتسال پیش کسوتان

۱۹ رمضان
---------------------------
افطار دهی به خانواده فوتبال

۱۳۸۹/۱۱/۱۷
---------------------------
قرعه کشی مسابقات چهار جانبه

۱۳۸۹/۱۱/۲۲
پیروزی انقلاب اسلامی
فینال بازیهای چهار جانبه
و حضور فوتبالیستها همراه با مردم همیشه در صحنه شهر زیراب

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید از استان اصفهان چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام.من از استان اصفهان هستم.از سایت شما و مدرسه فوتبالتون خیلی خرسند شدم.من یک نفر رو میشناسم که میتونه به شما در امر فوتبال نمایشی و انجام کلاس و همچنین آموزش دریبل های فوق نمایشی کمکتون کنه که به پیشرفتتون مثل الان منجر بشه.اون از برترینهای فوتبال نمایشیه.خیلی از جاها اجرا میره .الان هم در سازمان هلال احمر استان اصفهان کلاس برگزار می کنه زیر نظر هیات فوتبال استان اصفهان.من فقط اسم و شماره تلفنش و دارم که واستون میفرستم.(09132296005---اسمش یاسین هست)پسریه خیلی مودب و اصلا هم خودش و نمیگیره و به اعتقاد من حتما ازش دعوت کنید که به شهرتون بیاد. که بهتون خیلی کمک می کنه.کارای فوق العاده زیبایی با توپ انجام میده و فوتبالش هم عالیه.من چون یکبار دیدمش وکاراش رو دیدم خوشم اومد و به شما هم معرفیش کردم.ممنون.البته به ایمیل ایشان شک دارم

سلام از این که از وبلاگ دیدن کردین کمال تشکر را دارم.حتما یک صحبتی با این جوان خواهیم داشت.از نظرتونم ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد